.:Rakan Saya Yang Lain:.

Tuesday 22 January 2013

Saya Berpuas Hati Terhadap E-book Rahman Basri ini!



Assalamualaikum wbt.




Apa khabar semua bloggers di luar sana? Saya harap dalam keadaan sihat semuanya.

Di sini saya mahu berkongsi dengan semua mengenai satu ebook yang telah saya beli semalam. E-book tersebut telah ditulis secara langsung oleh saudara Rahman Basri (RB), yang terlibat dalam pemasaran affiliate marketer secara serius dan juga salah seorang yang berjaya dalam bidang tersebut. Nah siapa yang tidak mengenali beliau? Boleh rujuk blog beliau kursus affiliate untuk mengetahui lebih lanjut.


Ok, e-book yang saya terbeli semalam ialah Teknik Split Affiliate. Satu e-book yang mendedahkan kepada saya mengenai teknik-teknik dan skil-skil yang berkesan dalam pemasaran sesuatu produk affiliate disamping motivasi yang berguna kepada newbie di luar sana. Selain itu, bonus yang diberikan oleh beliau kepada saya termasuklah Rahsia Newbie Affiliate, Teknik Rahsia Facebook dan Video Teknik Affiliate Sempoi (semuanya 3 part) . Seriously, setelah saya mengkaji dan membuat study case di depan lappy selama 2-3 jam terhadap e-book beliau (mata tak sakit sebab pakai Digital Eyewear..hehe), apa yang saya rasakan adalah sungguh menarik dan teruja sekali dengan kesemua teknik beliau yang diterjemahkan secara langsung dari pengalaman beliau sendiri dan ternyata ianya berkesan dan membuahkan hasil yang cukup lumayan sebagai affiliater.

Sebelum itu, saya pun tidak tahu mengapa saya sanggup laburkan sedikit wang untuk membeli e-book beliau ini, mungkin disebabkan saya merasakan ianya lain dari yang lain jika dibandingkan dengan pelbagai lagi ebook yang berada di pasaran berkisar mengenai affiliate ini.

Sekarang sudah terbukti setelah saya membaca dan meneliti satu persatu ( tak baca rugi bro sebab saya beli e-book ini..hehe :) ) kandungan dalam e-book ini, ternyata saya berpuas hati dan mempraktik terus teknik yang beliau gunakan. Orang cakap 'copy paste' daripada beliau dan saya akan pastikan tidak akan tertinggal satu pun dari teknik-teknik beliau kecuali saya mempraktikkannya..hehe.

Ok, inilah sedikit daripada perkongsian saya untuk kali ini. Moga bermanfaat untuk saya dan kalau anda hendak mencuba, apa salahnya.. :)

Thanks sudi melawat blog saya ini! Moga datang lain kali ya..:)
U follow and semestinya dan sewajibnya I follow !

No comments:

Post a Comment